Właśnie jesteś w restauracji od kuchni. Założyłam tego bloga, ponieważ chcę Wam pokazać, jak bardzo Złotej zależy na zadowoleniu każdego gościa. Liczę na wiele cennych komentarzy, które pomogą mi spełniać marzenia Złotej i jej gości.

czwartek, 14 lipca 2016

Włosy dla Ady!


Dzisiaj mniej kulinarnie, a tym razem o mnie... Długie włosy to podobno skarb, jak się okazuje na tyle cenny, że może pomóc małej dziewczynce. Ada ma 5 lat i choruje na złośliwe łysienie plackowate. Nie ma włosów nie tylko na głowie, ale również nie ma rzęs i brwi. Na razie jeszcze nie wymyślono antidotum, ale trzymamy kciuki, aby udało się wyleczyć z tej choroby. Ja przez całe życie miałam długie włosy i już nie raz myślałam, że jak skracam to mogłabym je oddać na perukę. Dlatego, gdy usłyszałam o Adzie wiedziałam, że oddam jej swoje włosy. Dziewczynka ma już uzbierane na jedną perukę, która jest w trakcie realizacji, ale będzie ich potrzebowała więcej, ponieważ rośnie, a peruki się zużywają. Dlatego akcja trwa cały czas!



Włosy obcinałam w Cosmedical Instytut Kosmetologii i Fryzjerstwa, na ulicy Mazowieckiej 24 F w Kołobrzegu, salon pomaga rodzicom dziewczynki zdobyć włosy na perukę. Byłam bardzo miło zaskoczona profesjonalną i miłą obsługą. Za usługę nic nie płaciłam, salon w ramach tej akcji nie tylko przekazuje włosy, ale też dobiera odpowiednią fryzurę. Nie bałam się efektu końcowego, czułam że jestem w rękach najlepszych fachowców w swojej branży. Polecam gorąco, wspaniała obsługa, która zasługuje na najlepsze komentarze.
Włosy można oddać nie tylko dla Ady, potrzebujących jest wielu. Obecnie w Polsce peruki z naturalnych włosów są tylko częściowo refundowane przez NFZ, a dopłata do nich jest wyjątkowo wysoka. W odpowiedzi na tą sytuację ruszyła akcja „Daj Włos!”. Każdy, kto chce obciąć włosy, może to zrobić w dobrym celu – na peruki dla kobiet w trakcie chemioterapii.Te są przekazywane za darmo kobietom, które walczą z rakiem. Dzięki temu mogą wyglądać znacznie lepiej i mają więcej siły w drodze do zdrowia.
Więcej na stronie fundacji http://www.raknroll.pl/co-robimy/programy/daj-wlos/
 I jeszcze jedno zdjęcie, efekt końcowy.
I jak się Wam podoba :-) No cóż zapuszczam, może znowu komuś będę mogła oddać...



2 komentarze:

  1. Super gest i super efekt końcowy, rewelka! Angelika, jesteś wielka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że mogłam zrobić choć taką drobnostkę dla kogoś...

      Usuń